اخبار شرکتها-به گزارش روابط عمومی گروه مالی گردشگری، این موفقیت پس از انجام مذاکرات و پیگیری های فراوان شرکت توسعه گردشگری آریازیگورات با مدیر خاورمیانه شرکت آکور حاصل شده است.
هتل فرودگاهی برای اولین بار با تشکیل کارگروهی متشکل از نیروهای مجرب ترجمه استانداردهای مدون هتلی sop ها و تبدیل آن به یک کتابچه را در راستای بومی‌سازی در دستور کار قرار داد که قطعا سرمایه ای معنوی و دارایی با ارزش برای هلدینگ هتلداری گروه معظم مالی گردشگری خواهد بود.
هدف از جمع‌آوری استانداردهای مدون هتلیSOP ها ، ارتقای نام تجاری “رکسان” در حد استانداردهای جهانی با هدف ارتقا خدمات و جلب رضایت میهمانان است.
با توجه به اهمیت آموزش در هتل، بازآموزی همه کارکنان در واحدهای مختلف هتل با یک برنامه ریزی آموزشی مدون منسجم و اثربخش بر اساس استانداردهای مدون هتلی (SOP) های گردآوری شده شرکت با همکاری گروه هتلداری آکور فرانسه در سال ۱۴۰۰ آغاز شد.
هدف از آموزش، ارتقای سطح دانش کارکنان هتل با ایجاد انگیزه بیشتر در مورد ارائه خدمات بهتر و در نتیجه ارتقای سطح کیفی خدمات به میهمانان است.
به همین منظور برگزاری آزمون SOP از کارکنان هتل‌های فرودگاهی رکسان با هدف ارتقا سطح دانش کارکنان با ایجاد انگیزه بیشتر در مورد ارائه خدمات بهتر و در نتیجه ارتقای سطح کیفی خدمات به میهمانان تیرماه امسال برگزار شد.
شرکت توسعه گردشگری آریا زیگورات وابسته به شرکت سرمایه گذاری میراث فرهنگی و گردشگری ایران (سمگا) از زیرمجموعه‌های گروه مالی گردشگری است.