اخبار شرکتها-به گزارش روابط عمومی بانک تجارت، دکتر هادی اخلاقی فیض آثار، دردیدار با باقری مدیرعامل شرکت پالایش نفت تبریز در مجموعه تاریخی بانک تجارت واقع در میدان امام خمینی که با حضور حسین زاده مدیر شعب آذربایجان شرقی برگزار شد، با تاکید بر لزوم حمایت از تامین مالی طرح جامع این مجموعه گفت: بانک تجارت از دیرباز با حمایت از بخش انرژی همواره جزو بانک‌های اول این صنعت محسوب می‌شده است و با در اختیار داشتن کارشناسان متخصص مالی همسو با برنامه‌ها و پروژه‌های این شرکت‌ها در مسیر سودآوری و تحق اهداف آن‌ها حرکت می‌کند.

وی با اشاره به همکاری دیرینه بانک تجارت با حوزه نفت و انرژی گفت: نگاه بلند مدت بانک تجارت و حمایت از صنعت نفت، گاز و پتروشیمی در سال‌های اخیر با نگاه تخصصی به این حوزه‌ها همراه بوده و توانسته در قالب طرح‌های ویژه مانند گشایش اعتبارات اسنادی داخلی، صدور ضمانت نامه، تنزیل LC داخلی این همکاری‌ها را تداوم بخشد.

مدیر عامل بانک تجارت ادامه داد: همکاری با بخش‌های مختلف حوزه نفت و انرژی همواره جزو اولویت‌ها و برنامه‌های اصلی بانک محسوب می‌شود. بانک تجارت با وجود تحریم‌های بین المللی خود را موظف می‌داند در کنار شرکای تجاری خود و همسو با اهداف این مجموعه‌ها گام بردارد.

مدیر عامل شرکت پالایش نفت تبریز با اشاره به تجربه همکاری بانک تجارت با شرکت‌های حوزه نفت، گاز و پتروشیمی گفت: بیشترین حجم فعالیت‌های اعتباری شرکت، به بانک تجارت تعلق دارد و مدیران و کارشناسان بانک همواره با مشاوره‌های خود این مجموعه را همراهی می‌کنند.