به گزارش «نود اقتصادی»، در ساعات نخست معاملات روز چهارشنبه، بازار رمزارز‌ها عمدتا شاهد اصلاح قیمت بوده و کوین‌ها به صورت ترکیبی در محدوده سبز و قرمز قرار دارند.

ارزش بازار جهانی رمزارز‌ها در حال حاضر ۱.۳ تریلیون دلار است که ۱.۳۲ درصد اُفت را نسبت به دیروز نشان می‌دهد. همچنین حجم کل معاملات در طول ۲۴ ساعت گذشته ۵ درصد کاهش یافته و به ۸۶.۸۸ میلیارد دلار رسیده است.

بیت‌کوین با اُفت کمتر از ۱ درصد به کانال ۳۱ هزار دلار رسیده است و سایر رمزارز‌های مشهور مانند دوج‌کوین، شیبا اینو، ریپل و کاردانو نیز شاهد اُفت قیمت بودند.

بیت کوین

بیت کوین با نماد اختصاری BTC یک ارز دیجیتال یا شکلی از دارایی دیجیتال است که با ارزش بازار حدود ۶۰۱.۸۵ میلیارد دلار، در رتبه ۱ بازار قرار داشته و سهم ۴۴.۲۰ درصدی از کل بازار را در اختیار دارد.

اتریوم

اتریوم با نماد اختصاری ETH یک ارز دیجیتال یا شکلی از دارایی دیجیتال است که با ارزش بازار حدود ۲۳۴.۰۹ میلیارد دلار، در رتبه ۲ بازار قرار داشته و سهم ۱۷.۱۹ درصدی از کل بازار را در اختیار دارد.

تتر

تتر با نماد اختصاری USDT یک ارز دیجیتال یا شکلی از دارایی دیجیتال است که با ارزش بازار حدود ۷۲.۴۹ میلیارد دلار، در رتبه ۳ بازار قرار داشته و سهم ۵.۳۲ درصدی از کل بازار را در اختیار دارد.

قیمت ارز‌های دیجیتالی

ارز دیجیتال

قیمت (دلار)

قیمت (تومان)

بیت کوین

31,585

۹۷۹,۷۵۳,۰۵۳

اتریوم

1,933

۵۹,۹۸۶,۳۴۷

تتر

0.99

۳۱,۰۰۲

یو اس دی کوین

1

۳۱,۰۱۷

بایننس کوین

320

۹,۹۳۷,۷۸۷

کاردانو

0.60

۱۸,۶۹۵

ریپل

0.41

۱۳,۰۲۵

منبع: باشگاه خبرنگاران