به گزارش «نود اقتصادی»،‌ دیروز و در جلسه هیات نمایندگان اتاق بازرگانی بودجه سال ۱۴۰۱ اتاق بازرگانی مورد بررسی قرار گرفت و به رای گذاشته شد. حاشیه‌های رای گیری این جلسه و ۳۵ دقیقه تاخیر در اعلام رای گیری الکترونیکی با واکنش محمد مهدی برادران معاون صنایع عمومی وزیر صمت ( یکی از حاضرین در جلسه) مواجه شد و وی رسما اعلام کرد این رای گیری مورد قبول نیست. 

همچنین اتفاقات جلسه دیروز موجب شد که برادران رسما نامه‌ای را به رئیس اتاق بازرگانی بنویسد که طبق اطلاع خبرنگار «نود اقتصادی» امروز به دست غلامحسین شافعی می‌رسد.

گفته می‌شود اعتراض برای تاخیر در تدوین بودجه ۱۴۰۱، پیگیری علت کاهش برآورد در بودجه غیر عملیاتی، پیگیری علت افزایش عملکرد و هزینه‌های خارج از مصوبه هیات نمایندگان، علت کاهش درآمد برخی ردیف‌ها، علت افزایش میزان سفرهای خارجی به عنوان یکی از علل اصلی کسری بودجه، توضیح درباره دستورالعمل و آئین نامه حمایت از تشکل‌ها و اتاق‌های مشترک، دلیل کاهش یک در هزار فروش در ردیف درآمد عملیاتی و دلیل افزایش کمک‌های نقدی و غیر نقدی و کارانه در فصل پرسنلی با وجود تعدیل نیرو از جمله مواردی است که معاون وزیر صمت بابت آن‌ها از غلامحسین شافعی توضیح خواسته است.