اخبار شرکتها-به گزارش روابط عمومی بانک ملی ایران، تعداد کل سهام قابل عرضه این شرکت دو میلیارد و 400 میلیون سهم معادل 5 درصد از کل سهام شرکت و حداکثر سهام قابل خریداری توسط هر شخص حقیقی و حقوقی 200 سهم است.

قیمت مبنای در نظر گرفته شده برای هر سهم «ددانا1» 25 هزار و 108 ریال است.

شرکت داروسازی دانا، بزرگترین تولید کننده مواد اولیه آنتی بیوتیک در منطقه و یکی از بزرگترین تولید کنندگان محصولات نهایی آنتی بیوتیک های خوراکی و استریل و همچنین بزرگترین تولید کننده کپسول های نرم در کشور است.

این شرکت در دامنه کوه سهند در زمینی به مساحت 30 هکتار با زیربنای 70 هزار متر مربع احداث شده که این مقدار زیر بنا با توجه به طرح های توسعه ای از قبیل خطوط تولید سرم های تزریقی، پوکه کپسول، ویال های مایع، قطره های چشمی و ... نیز طی سالهای اخیر در حال افزایش است.

این شرکت در سال 1377 رسماً افتتاح و به جمع شرکت های داروئی کشور پیوسته است. در بخش تولید دارو، این شرکت با داشتن 26 خط تولید پیشرفته، یکی از بزرگترین تولیدکنندگان دارو در اشکال ویال تزریقی، سافت ژل، قرص و کپسول (آنتی بیوتیکی و غیر آنتی بیوتیکی)، سوسپانسیون خوراکی، قطره استریل، آب سترون قایل تزریق و شیشه ویال در کشور است و با توجه به کیفیت بالای این داروها، سهم ویژه ای از بازار دارویی را به خود اختصاص داده است.