اخبار شرکتها-شرکت نفت ایرانول یکی از اصلی ترین تولیدکنندگان روانکار در کشور است که علاوه بر تامین بخشی از نیاز داخل، صادرات را نیز در دستور کار خود دارد.
با توجه به اطلاعات سایت کودال در مجموع  فروش این شرکت چه در بخش داخلی و چه صادراتی از 384 میلیارد تومان در فروردین سال قبل به 798 میلیارد تومان در فروردین امسال رسیده که از رشدی 108 درصدی در این زمینه حکایت دارد.
تولید این شرکت در فرودین سال جاری در مقایسه با مدت مشابه سال قبل 23 درصد رشد بیشتر را نشان می دهد و از 37 هزار متر مکعب در سال 1400به تولید 46هزار متر مکعب در سال جدید رسیده است.
این در شرایطی است که معمولا تولید در فرودین ماه هر سال نسبت به سایر ماه های سال پایین تر است اما ایرانول توانسته در دوره مدیریت جدید، تولید خود را تا 23 درصد افزایش دهد.
از 46 هزار متر مکعب تولید ایرانول، بیش از 17 هزار متر مکعب صرف صادرات شده که از سهمی 37درصدی حکایت دارد.

اگرچه تنها 37 درصد از تولیدات ایرانول صادر شده اما بیش از 43 درصد از درآمد ایرانول از صادرات بوده است و این در شرایطی است که سهم صادرات از درآمد این شرکت در فرودین سال قبل 15 درصد و در مجموع سال 1400 چیزی حدود 24 درصد برآورد می شود.
این اعداد نشان می دهد ایرانول علاوه بر افزایش تولید، به بازاریابی هدفمند و همچنین ارزآوری به کشور نیز اهتمام جدی داشته است.