اخبار شرکتها-به گزارش روابط عمومی بیمه البرز، در این نشست که با حضور مشاور وزیر اقتصاد در امور ایثارگران، رییس هیات مدیره، مدیرعامل و قائم مقام مدیرعامل شرکت بیمه البرز و نمایندگان دستگاه های تابعه وزارت اقتصاد در امور ایثارگران، برگزار شد، محسن پورکیانی، مدیرعامل بیمه البرز، گفت: حضرت علی (ع) اولین ایثارگر جهان بودند و امیدورام همه ما ایثارگران دفاع مقدس به تاسی از ایشان، الگوی رفتاری برای همکاران خود و کل جامعه باشیم.  

وی ادامه داد: از آنجایی که ایثارگری با بداخلاقی سازگار نیست امیدوارم ما ایثارگران در محیط کاری خود با بهره مندی از فضایل اخلاقی، الگو برای دیگران باشیم و همیشه در چارچوب اخلاقیات عمل کنیم.

حجت الاسلام لطف الله ثقفی، مشاور وزیر امور اقتصادی و دارائی در امور ایثارگران نیز در نشست مذکور، گفت: امیدوارم همه ما ایثارگران پیروان حقیقی حضرت علی (ع) باشیم و با همان روحیه جانفشانی و ایثارگری که در 8 سال دفاع مقدس داشتیم همچنان جزو ولایتمداران اصلی باشیم.

وی با قدردانی از مدیرعامل و اعضای هیات مدیره شرکت بیمه البرز به خاطر میزبانی نشست هم اندیشی مسوولان امور ایثارگران وزارت اقتصاد، اظهار داشت: مدیرعامل بیمه البرز که خود از جانبازان معزز کشور است به حمدالله در تمام سازمان هایی که فعالیت کرده است مایه خیر و برکت بوده و همیشه در مسیر ارزش های انقلاب اسلامی و در راستای حفظ منافع میهن عزیز اسلامیان قدم برداشته است که موجب قدردانی است.

وی ضمن ارایه گزارش فعالیت امور ایثارگران وزارت اقتصاد، گفت: اصلی ترین وظیفه امور ایثارگران اجرای قوانین مربوطه و پیگیری مطالبات ایثارگران شاغل و بازنشسته تابعه است. البته پس از اجرای اصل 44 قانون اساسی و خصوصی سازی شرکت های بیمه و بانک ها، تفاوت هایی در بین دستگاه های دولتی و خصوصی بوجود آمد که شرکت بیمه البرز در این زمینه پیشرو و سرآمد بود چون بلافاصله پس از خصوصی شدن سریعا به تبدیل وضعیت ایثارگران اقدام کرد که قابل قدردانی ویژه است.

وی تاکید کرد: ایثارگران در 8 سال دفاع مقدس جانفشانی کردند و طبق فرمایشات مقام معظم رهبری باید در خط مقدم باشند. فرمایش ایشان بدین معنی است که این عزیزان نباید دغدغه مالی و معیشتی داشته باشند.

حجت الاسلام ثقفی با بیان این که تبلیغ و نشر فرهنگ ایثارگری و شهادت باید یکی از محورهای اصلی امور ایثارگران دستگاه ها و سازمان ها باشد، گفت: یکی از مشکلات اداری ما عدم نگاه ایثارگری در مجموعه های تابعه است. هدف ما ایجاد فرهنگ و نگاه ایثارگری است و تکریم ارباب رجوع و باری از دوش آنها برداشتن در همین فرهنگ نهفته است.

این گزارش حاکی است، حجت الاسلام لطف الله ثقفی، مشاور وزیر امور اقتصادی و دارائی در امور ایثارگران در پایان از محسن پورکیانی، مدیرعامل و مجید نادری، قائم مقام مدیرعامل و عضو هیات مدیره بیمه البرز که از جانبازان و ایثارگران دفاع مقدس هستند تجلیل کرد.