اخبار شرکتها-به گزارش روابط عمومی بیمه آسیا،  این مقاله که توسط مسعود بادین نایب رییس هیات مدیره ومدیرعامل بیمه آسیا و حسینعلی بختیار نصرآبادی تهیه شده بود، از سوی هیات داوران به عنوان مقاله برتر و حائز شرایط برای ارائه در این همایش، برگزیده شد.
 
این گزارش می افزاید: مقاله " تحول دیجیتال صنعت بیمه در ایران؛ انتقال پارادیمی یا اصلاح فرآیندی" با رویکرد پژوهش کیفی و رهیافت تحلیل محتوای کیفی  و با هدف تبیین گستره تأثیرات و ساختارشکنی تحول دیجیتال بر صنعت بیمه، تهیه شده است.
 
بنا بر این گزارش، نتایح این پژوهش نشان می دهد که تحول دیجیتال، نه صرفا یک ابزار در تسهیل فرآیندها، کاهش هزینه ها یا ارتقاء دسترسی، بلکه یک انتقال پارادایمی و نقطه چرخش راهبردی در کسب و کار بیمه در ایران است که در صورت مواجهه اثربخش، فعال و کارا رشد و توسعه مستمر و متوازن صنعت بیمه در ایران را تضمین خواهد کرد.
 
گفتنی است در دومین روز برگزاری همایش ملی بیمه و توسعه، مقاله "تحول دیجیتال صنعت بیمه در ایران، انتقال پارادایمی یا اصلاح فرایندی" توسط حسینعلی بختیار نصرآبادی، مشاور مدیر عامل بیمه آسیا در امور اداری و تطبیق مقررات در پنل "تحول دیجیتال صنعت بیمه و تغییرات کسب و کاری شرکت های بیمه و نقش آن در رونق اقتصادی" با حضور معاونین مدیرعامل و تنی چند از مدیران و کارشناسان بیمه آسیا به صورت آنلاین  ارائه شد.