اخبار شرکتها-سید ناصر مهداوی در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری خوزتاب عنوان کرد: یکی از عوامل مورد تاکید جوامع دنیا اهمیت به امور فرهنگی و مسئولیت های اجتماعی است و شرکت های صنعتی درامدزا باید توجه ویژه ای نسبت به مسائل فرهنگی و اجتماعی مناطق پیرامون خود داشته باشند.

مهداوی گفت: نمایشگاه و رونمایی تصاویر جدید دفاع مقدس رویکرد فرهنگی قابل تقدیری بود که در شرکت لوله سازی اهواز انجام گرفت. این گونه اقدامات ارزشمند موجب تقویت و اشاعه بنیان فرهنگی شهرمان اهواز و خوزستان خواهد شد.

وی افزود: صنایع بزرگ کلانشهرهایی چون تهران، شیراز‌، مشهد، تبریز و اصفهان اهمیت زیادی نسبت به تقویت و ترویج مسائل فرهنگی و اجتماعی مناطق پیرامون خود دارند و در این موارد نیز سرمایه گذاری می کنند.

عضو شورای شهر اهواز ادامه داد: اما متاسفانه شرکت های صنعتی عظیم و پردرامدی در خوزستان هستند که توجه کمتری نسبت به اشاعه مسائل فرهنگی استان دارند.

سید ناصر مهداوی با تاکید بر اهمیت سرمایه گذاری صنایع در رویکردهای فرهنگی بخصوص در موضوع دفاع مقدس، گفت: انتظار می رود دیگر صنایع حاضر در اهواز و استان خوزستان نیز مانند شرکت لوله سازی اهواز با بهره‌گیری از ظرفیت جوانان اندیشمند و نخبه بومی بیش از پیش در جهت تقویت، تبیین و ترویج مسائل فرهنگی و ارزشی دفاع مقدس، تاریخی و اجتماعی استان سرمایه گذاری کنند.