اخبار شرکتها-به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه ایران کالا، خنیفر مدیرعامل شرکت لوله‌سازی اهواز طی گفتگوی زنده تلویزیونی با شبکه ایران کالا اظهار کرد: شرکت لوله‌سازی اهواز نیم قرن سابقه فعالیت دارد به طور که دو هزار نیروی انسانی شاغل داریم.

وی با اشاره به اینکه شرکت ما اقدام به تولید لوله های فولادی مورد نیاز  نفت، گاز، آب و پتروشیمی ها می کند بیان کرد:تنها و اولین شرکتی هستیم که ریسک احداث خط لوله گوره به جاسک را بر عهده گرفتیم.

مدیرعامل شرکت لوله سازی اهواز با اشاره به اینکه ما به دنبال این مسئله بودیم که لوله مورد نیاز  این پروژه را تولید کنیم  خاطرنشان کرد: این در حالی است که مواد اولیه مورد نیاز را باید از طریق شرکت‌های خارجی تامین می‌کردیم اما به دلیل تحریم‌های ظالمانه این امر میسر نشد.

وی با اشاره به توانمندی های شرکت لوله سازی اهواز اظهار کرد : ما دو راه بیشتر نداشتیم که یکی دور زدن تحریم بود که مشکلات خاص خود را داشت و دیگری داخل سازی و بومی سازی مواد اولیه پروژه بود.

خنیفر با اشاره به اینکه ما تعهد وطنی و ملی نسبت به این پروژه داشتیم لذا شعار ما می‌توانیم و تکیه بر جوانان را عملیاتی کردیم افزود: در عرض یک سال توانستیم مواد اولیه مورد نیاز این پروژه را از صفر تا صد بومی سازی کنیم  تا  زنجیره ارزش در داخل کشور بماند.

در اینجا می توانید ویدئوی این گزارش را ببینید.