اخبار شرکتها- امیرسامان اسفندیاری مدیرعامل کاغذسازی کاوه درباره آمار فروش ریالی محصولات گفت: فروش کاغذ تست لاینر و فلوتینگ در مدت این گزارش بالغ بر ۵۰۹،۹۹۷ میلیون ریال می باشد که در سه ماهه اول سال گذشته بالغ بر ۲۶۸، ۶۶۷ میلیون ریال بود. 

 اسفندیاری  افزود : همچنین فروش کاغذ قهوه ای در ۳ ماهه اول امسال ۱۴۱،۳۴۴ میلیون ریال است که در مقایسه با فروش ۶۵،۸۹۲ میلیون ریالی پارسال، ۱۸۶ درصد بودجه فصل بهار ۱۴۰۰ را نیز پوشش داده است.البته با این ترتیب جمع فروش ریالی کاغذسازی کاوه در ۳ ماهه اول سال ۱۴۰۰ بالغ بر ۶۵۱،۳۴۱ میلیون ریال است که سال گذشته، ۳۳۴،۵۵۹ میلیون ریال در سامانه کدال گزارش شده بود.

مدیر عامل چکاوه با اشاره  به فعالیت های موثر کاغذسازی کاوه در حوزه های اجتماعی، مبارزه با ویروس کرونا، مدیریت ریسک، تحقیق و توسعه مبتنی بر تاکیدات شستا و شفاف سازی موضوعات مالی ، اظهار داشت : بدون شک، همدلی و همراهی اعضای هیات مدیره شرکت ،حمایت های شستا و هلدینگ سلولزی تامین (تاسیکو) در تداوم موفقیت های سال ۱۳۹۹ نقش پر رنگ و اساسی داشت. همچنین  پیشرفت های حاصله در سه ماهه اول سال جاری، نوید بخش سالی موفق برای این شرکت قدیمی و خوشنام صنعت کاغذ کشور است.