اخبار شرکتها-به گزارش روابط عمومی بیمه ملت، کارت اعتباری بیمه ‌ملت، محصول نوین صنعت بیمه و جایگزینی مناسب برای چک تضمین در خریدهای اقساطی است و به گونه‌ای طراحی شده که امکان خرید اقساطی کالا و خدمات را از پذیرندگان طرف قرارداد، به شیوه‌ای آسان و سازماندهی شده برای دارندگان کارت فراهم می‌کند.

نحوه بازپرداخت اقساط بسیار ساده است. پرداخت اقساط از طریق کسر از حقوق دارنده کارت توسط کارفرما یا سازمان متبوع، پرداخت آنلاین از طریق سرویس ویژه دارندگان کارت در سایت کارت اعتبارى و پرداخت از طریق دستگاه‌هاى خودپرداز یا اینترنت بانک توسط کلیه کارت‌هاى بانکى عضو شبکه شتاب از جمله این روش‌هاست. همچنین با «تلفن بیمه» یا مراجعه به کلیه شعب یا درگاه‌هاى پرداخت بانک ملت نیز می‌توان اقساط این کارت اعتباری را بازپرداخت کرد.

این خدمت شرکت بیمه ملت به خوبی مورد استقبال مخاطبانش قرار گرفته است، به طوری که تاکنون بیش از 500 سازمان و شرکت دولتی و خصوصی از آن برای کارکنان خود استفاده می‌کنند.

برای بیمه‌گزاران عمر میزان شارژ کارت اعتباری 80 درصد ذخیره ریاضی و برای کارکنان سازمان‌ها و شرکت‌ها دو برابر حقوق دریافتی است.

همچنین می‌توان کارت‌های اعتباری شرکت بیمه ملت را در بیش از 700 فروشگاه حضوری و اینترنتی طرف قرارداد استفاده کرد.

اطلاعات موجود نشان می‌دهد تاکنون بیش از پنج هزار نفر از بیمه‌گزاران عمر و حدود پنجاه هزار نفر در قالب قرارداد سازمانی از این خدمت بهره‌مند شده‌اند. تعداد کارتهای صادرشده در قالب قرارداد صندوق بازنشستگی کشوری در سال 99 نیز از یک میلیون و 604 هزار فقره فراتر رفته و در صندوق بازنشستگی فولاد نیز حدود 9 هزار و 200  نفر کارت اعتباری بیمه ملت را دارند.