اخبار شرکتها-به گزارش روابط عمومی بیمه البرز ، محسن پور کیانی در این دیدار ضمن تشکر از کارکنان شعبه مشهد اظهارداشت ، عملکرد بیمه البرز در استان خراسان رضوی در سال 1399 مطلوب و شایسته قدردانی  است و با توجه به پتانسیل و برخورداری اقتصادی استان باید برای افزایش پرتفوی و سهم بیشتر بیمه البرز در این استان تلاش نمود.

مدیر عامل بیمه البرز با تاکید بر لزوم  توازن میزان رضایت مندی تمامی ذینفعان شرکت اعم از مشتریان ، سهامداران و کارکنان و شبکه فروش ، تلاش در این زمینه را وظیفه همه کارکنان شرکت دانست .


وی اظهار کرد در بازار بیمه رقابت بسیار جدی است و یکی از دستمایه های رقابت برخورداری از برند معتبر و خوشنام است که خوشبختانه بیمه البرز این قابلیت را دارد و یک شرکت بسیار کارآمد و با پتانسیل بالا است که با اتکا  برتخصص و تعهد سرمایه انسانی خود شایستگی دستیابی به جایگاه والاتر و مناسب تر در بازار بیمه ای را دارد و همه باید با همدلی و بهره گیری از خوشنامی برند بیمه البرز در جهت رسیدن به جایگاه واقعه ای تلاش کنیم.


نایب رئیس هیات مدیره بیمه البرز ضمن ابراز رضایت از رشد بیمه البرز در سال 1399 اظهار کرد خوشبختانه با برنامه ریزی ، عملکرد صحیح و تلاش همکاران و شبکه فروش در سال گذشته رشد 41 درصدی داشتیم که از میانگین صنعت بالاتر بود و موجب افزایش سهم بازار و ارتقای جایگاه بیمه البرز شد .
پور کیانی بازبینی ساختار سازمانی و تشکیل معاونت بازاریابی و شبکه فروش ، مدیریت فروش بیمه های عمر و مدیریت امور مشتریان و تجهیز آن مدیریت به نرم افزار مناسب و بهره گیری از تلفن 4 رقمی 1574در جهت تسهیل ارتباط با مشتریان را از دیگر اقدامات سال 1399ذکر کرد.
مدیر عامل بیمه البرز تشکیل صندوق ذخیره برای همکاران و توجه به مسائل معیشتی و رفاهی کارکنان را از اقدامات مناسب و موثر برای ایجاد فضای مناسب تر در جهت افزایش همدلی ، همفکری و ارق سازمانی کارکنان عنوان کرد و اظهار امیدواری نمود با تلاش مدیران و روسای شعب و افزایش ارتباطات بین بخشهای مختلف ، شاهد ارتقای همدلی ، همفکری و همبستگی سازمانی باشیم .


نایب رئیس هیات مدیره تمرکز و توجه بیشتر  بر فروش بیمه های عمر را از برنامه های بیمه البرز در سال 1400 برشمرد و افزایش فروش بیمه های عمر را در جهت بهره مندی بیشتر مردم از مزایای این بیمه نامه ها در شرایط  کنونی اقتصادی وعامل تقویت اقتصاد نمایندگی ذکر کرد .


در ادامه جلسه مجید علی پناهی رئیس هیات مدیره بیمه البرز ضمن اظهار خرسندی از دیدار با همکاران شعبه مشهد ازعملکرد شعبه در سال 1399 تشکر کرد .


رئیس هیات مدیره برند بیمه البرز را یکی از برندهای ممتاز و خوشنام در صنعت بیمه برشمرد  و افزود همکاران و شبکه فروش می بایست با بهره گیری از جایگاه برند در حفظ ارتقای  آن کوشا باشند .


وی برنامه عملیاتی سال 1400و اهداف  آن را واقع بینانه و دست یافتنی ذکرکرد و اظهار کرد برنامه بر اساس پتانسیل و توانمندی همکاران  تدوین شده و انتظار هیات مدیره تلاش همه واحدها برای رسیدن به اهداف برنامه است .


مجید علی پناهی افزود نگاه هیات مدیره نسبت به کارکنان مثبت و همکاران بالاترین سرمایه شرکت هستند ، باید همه نسبت به شرکت خود عرق و تعصب داشته و در جهت ارتقای جایگاه آن بکوشیم .


مجید نادری عضو هیات مدیره ، قائم مقام مدیر عامل  و معاون توسعه منابع و پشتیبانی سخنران دیگر این نشست بود ، وی اظهار داشت رویکرد هیات عامل نگاه ویژه به کارکنان و شبکه فروش است و در این راستا با هدف توجه بیشتر به رفاه میان مدت و بلند مدت همکاران صندوق ذخیره برای همکاران تشکیل و فعالیت خود را آغاز نمود . هعمچنین آئین نامه وام نیز مورد بازنگری قرار گرفت و شرایطی ایجاد گردید تا تمامی همکاران از تسهیلات وام ضروری و یا مسکن بهره مند شوند .


قائم مقام مدیر عامل اعلام نمود اولین  مرحله پرداخت تسهیلات به همکاران طی روزهای آینده بر اساس آیین نامه  انجام میشود و تمامی همکاران متقاضی تا پایان سال از وام بهره مند خواهند شد .


معاون توسعه منابع و پشتیبانی اظهار داشت به منظور حمایت از شبکه فروش از زمان شیوع بیماری کرونا طی دو مرحله به نمایندگان شرکت وام پرداخت شده است .


وی ضمن اعلام اجرای طرح یکسان سازی هویت بصری ساختمانهای شرکت به لحاظ نمای بیرونی و داخلی ساختمانهای شرکت افزود انتظار هیات مدیره از همکاران تلاش بی وقفه برای ارتقای جایگاه  شرکت و موفقیت روز افزون است ، به فکر شرکت باشید همچنانکه شرکت در فکر شماست .


شایان ذکر است در ابتدای نشست مجتبی قمری گل رئیس شعبه مشهد گزارشی از عملکرد شعبه طی سال 1399 و ماه های اخیر ارائه نمود .