اخبار شرکتها-به گزارش روابط عمومی بیمه البرز، محسن پورکیانی، ‌مدیرعامل بیمه البرز در این جلسه گزارشی از عملکرد این شرکت در سال گذشته ارائه داد و گفت: افزایش 261 درصدی سرمایه از محل تجدید ارزیابی دارایی‌های ثابت، اصلاح ساختار سازمانی به منظور چابک سازی و تسهیل ارتباط با مشتریان، تهیه، تصویب و ابلاغ طرح معماری یکپارچه شعب، اصلاح و ارتقای زیرساخت و معماری شبکه شرکت، مدیریت بهینه وجوه و کسب بازده سرمایه گذاری مطلوب، راه اندازی نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتری و خط تلفن چهار رقمی1574و آماده سازی زیرساخت های فروش اینترنتی از مهم‌ترین اقدامات بیمه البرز در سال 1399 بود.

وی افزود: خوشبختانه بیمه البرز در سال گذشته در بخش‌های مختلف از جمله عملیات بیمه‌ای، پیگیری خسارت‌های معوق و ‌وصول مطالبات عملکرد خوبی داشت و در سال 99 جزو پنج شرکت بیمه‌ای بود که از عملیات بیمه‌گری هم سود کسب کرد.

نایب رییس هیات مدیره بیمه البرزبا اشاره به شرایط دشوارکشور به تبع شیوع ویروس کرونا و تحریم‌ها ،‌ اظهار داشت: بیمه البرز با شناسایی و در نظر گرفتن محدودیت‌ها و چالش‌ها اقدام به برنامه‌ریزی و تلاش برای افزایش فروش بیمه‌نامه‌های خرد به ویژه بیمه های عمر کرد و از آنجا که سالیان طولانی پیشتاز استفاده از فناوری اطلاعات در بین شرکت های بیمه بود توانست طی زمان کوتاهی اقدامات زیربنایی و گسترده ای را برای خدمات غیرحضوری و بهره‌گیری از روش‌های نوین بیمه‌گری را انجام دهد.

وی ادامه داد: ایجاد دو معاونت نوآوری وبرنامه‌ریزی و معاونت بازاریابی و فروش با هدف ارایه بهترین خدمات بیمه‌ای به مشتریان از اقدامات دیگر بیمه البرز در سال گذشته بود.

به گفته پورکیانی، انعقاد قرارداد با وزارت مسکن، ‌راه و شهرسازی  و انتخاب به عنوان بیمه‌گر طرح اقدام ملی مسکن و انعقاد قرارداد بزرگ بیمه‌ای با وزارت نفت از دیگر اقدامات بزرگ بیمه البرز در سال 1399 بود.

پورکیانی با تاکید بر این‌که تحول دیجیتال از محورهای اصلی فعالیت بیمه البرز است، گفت: بیمه البرز همیشه به دنبال طراحی و ارایه محصول جدید بیمه‌ای است ولی در عین حال تلاش می‌کند در راستای مشتری‌مداری، خدمات فعلی خود را نیز بهینه سازد.

مدیرعامل بیمه البرز،‌ گفت:  کارکنان و نمایندگان، بیمه‌گزاران و سهامداران سه رکن اساسی شرکت بیمه هستند که در صورتی که رضایتمندی هر سه رکن حاصل شود، شرکت به تعالی می‌رسد.

مدیرعامل بیمه البرز در پایان تاکید کرد: شرکت‌های بیمه جزوی از بیمه مرکزی هستند که باید فعالیتشان را به درستی انجام دهند. خوشبختانه بیمه مرکزی تعامل خوب و سازنده‌ای با تمام شرکت‌های بیمه با رویکرد حل مسایل و مشکلات دارد.

بنا بر این گزارش، در این بازدید، اعضای هیات عامل بیمه مرکزی با اشاره به این که انتخاب نام البرز انتخاب هوشمندانه‌ای بوده و اعتبار ملی و ماهوی دارد، تاکید کردند: خوشبختانه شرکت بیمه البرز ساختار خوبی دارد و  امیدورایم با اتکا به قدمت طولانی و خوشنامی و اعتبارش‌، ‌به جایی برسد که لیدر بخش خصوصی شود.

همچنین اعضای هیات عامل بیمه مرکزی جمهوری اسلامی ایران با تاکید بر لزوم نوآوری و ارایه خدمات جدید از سوی شرکت‌های بیمه، تصریح کردند: با توجه به قدمت،  پیشینه و نیروی انسانی متخصص از بیمه البرز انتظار بیشتری در طراحی محصولات جدید داریم.

این گزارش حاکی است، ‌در این بازدید حمید مصدق، عضو هیات عامل و معاون طرح و توسعه بیمه مرکزی، مفید امینی، عضو هیات عامل و معاون نظارت، هادی عبداللهی، عضو هیات عامل و معاون توسعه مدیریت و منابع، غلامعلی جهانگیری، عضو هیات عامل و معاون اتکایی، جلیل قاسمی، مدیرکل حوزه ریاست بیمه مرکزی جمهوری  اسلامی ایران ، علی اکبر ترکاشوند، مدیرکل دفتر مرکزی حراست، کاظم فیروزپوری، مدیرکل حسابرسی داخلی و مبارزه با پول‌شویی و حضور داشتند.