اخبار شرکتها-به گزارش روابط عمومی بانک دی، رحیم طاهری عضو هیات مدیره بانک دی با اعلام این خبر گفت: بانک دی در راستای تحقق شعار امسال و اجرای منویات مقام معظم رهبری (مدظله العالی) و به منظور رفع موانع و حمایت و پشتیبانی از تولید، طرح اعطای تسهیلات  ویژه به مشتریان سایپا دیزل را در قالب تفاهم‌نامه‌ای با شرکت خدمات فنی رنا اجرا می‌کند. 

وی افزود: بانک دی در کنار خدماتی که به اقشار مختلف جامعه ارائه می‌کند، یکی از اولویت‌های مهم خود را، ارائه خدمات مطلوب و انجام مسئولیت‌های اجتماعی قرار داده است و در این جریان همسو با زنجیره تولید در کشور، یاور و همراه صنعتگران و تولیدکنندگان خواهد بود. 

طاهری با اشاره به این‌که بانک دی همواره در انجام مسئولیت‌های اجتماعی پیشقدم بوده است، تصریح کرد: بانک دی در سال‌های اخیر با اجرای مسئولیت‌های اجتماعی در بحران‌های مختلف از سیل و زلزله و امروز نیز بحران کرونا، طرح‌های حمایتی و خدماتی خوبی را داشته است و امیدواریم مشارکت و همکاری که بانک دی در قالب اعطای تسهیلات به شبکه خدمات و تعمیرات خودروهای سنگین آغاز می‌کند زمینه ساز تعاملات بیشتر با بخش‌های صنعتی و خودروسازی کشور باشد. 

معاون امور بانکی بانک دی یادآور شد: با امضای این تفاهم نامه تسهیلاتی به مبلغ 50 میلیون تومان در قالب کارت اعتباری به معرفی شدگان شرکت خدمات فنی رنا اعطا می‌شود. 

وی افزود: در جریان امضای تفاهم‌نامه مذکور مقرر شد با توجه به خدمات بیمه‌ای بانک دی، در آینده نزدیک طرح خدمات بیمه‌ای را به مشتریان شرکت خدمات فنی رنا ارائه کنیم.