اخبار شرکتها-رضا جعفری مدیرعامل بیمه سینا در جمع مدیران ستاد و شعب سراسر کشور با  بیان این مطلب و اشاره به عملکرد درخشان بیمه سینا در سال 99 از افزایش بالغ بر 36 درصدی حق بیمه تولیدی شرکت در این سال خبر داد و گفت : در این مدت حق بیمه تولیدی با 36 درصد رشد در مقایسه با سال قبل به رقم یک هزار و 750 میلیارد تومان رسید و نسبت خسارت نیز با روند کاهشی، عدد 58 درصد را نشان داد.

جعفری افزود: کاهش سهم بیمه‌های درمان و ارتقاء سهم بیمه‌های عمر از سیاست‌های ما در سال‌جاری بود و در سال آتی نیز با توجه به شرایط، بنا داریم این سیاست را ادامه دهیم.

 وی بهترین عنصر تبلیغی برای هر شرکت بیمه را پرداخت سریع و صحیح خسارت دانست و  گفت : با همت همکاران، عمده‌ خسارت‌های معوق در سال جاری پرداخت شد و در حال‌حاضر هیچ مشکلی در پرداخت وجود ندارد.

جعفری توجه به سرمایه گذاری‌ها و ذخایر را از جمله اقدامات مهم سال 99 بیمه سینا برشمرد و گفت: ذخایر در بهترین وضعیت خود به عنوان یک پشتوانه محکم برای شرکت قرار دارد . همچنین در بخش سرمایه‌گذاری نیز با برنامه‌ای که در کمیته سرمایه‌گذاری تصویب و به اجرا رسید، بازده و درآمد بسیار خوبی از محل این سرمایه گذاری‌ها حاصل شده است.

مدیرعامل بیمه سینا  اظهار داشت :  سود خالص دوره مالی 99 نیز با رشد قابل توجه بالغ بر 600 درصدی نسبت به مدت مشابه سال قبل همراه شد . این رخداد مهم نشان‌دهنده‌ هدف‌گذاری صحیح و حرکت جمعی تمامی ارکان این شرکت در مسیر ترسیم‌شده بود که جای تقدیر از همکاران گرامی را دارد.

 بر اساس این گزارش ،در پایان جلسه مذکور ، ضمن ارائه و تحلیل مفروضات بودجه 2500 میلیارد تومانی سال 1400، مقرر شد تا پایان سال‌جاری، بودجه عملیاتی به شعب و شبکه فروش ابلاغ شود .