اخبار شرکتها-محمدرضا فرزین مدیرعامل بانک کار آفرین در جلسه شورای راهبردی بررسی برنامه‌های عملیاتی فناوری اطلاعات این بانک خاطرنشان کرد: پیاده سازی و تحقق همه جانبه بانکداری دیجیتال در برنامه های آتی بانک قرار دارد. بنابراین لازم است مدیریت‌های ذی ربط در جهت تحقق کامل ارائه خدمات مالی متنوع به مشتریان، برنامه‌ریزی‌های عملیاتی و اجرایی لازم را انجام دهند.

وی  تقویت و توسعه زیرساخت‌های بخش فناوری اطلاعات بانک به منظور ارائه خدمات دیجیتالی متنوع و به روز به مشتریان را از ضروریات خواند.

مدیرعامل بانک کارآفرین تصریح کرد: اگر محصولات و خدمات مناسب، سفارشی‌سازی و شخصی‌سازی‌شده و متناسب با نیاز مشتریان در کوتاه‌ترین زمان ممکن، بر اساس تحلیل‌های پیشرفته از داده‌های مشتریان در اختیار آنان قرار دهیم، آن زمان در راستای تحقق همه‌جانبه و کامل بانکداری دیجیتال عمل کرده‌ایم.

فرزین یادآور شد: ظرف چند سال اخیر تحولات زیادی در حوزه فناوری‌ اطلاعات انجام گرفته، بنابراین باید هم‌راستا و همگام با این تحولات خود را به ‌روز کنیم تا از بانکداری ‌روز و مورد انتظار مشتریان عقب نمانیم.

وی همچنین تصریح کرد: حرکت به سمت بانکداری نئو بانک نیز در راستای کسب رضایتمندی هرچه بیشتر مشتریان است،  بر این اساس بایدتلاش ‌کنیم با برنامه‌ریزی‌های لازم بانکی پیشرو و کارآمد در عرصه داخلی و بین‌المللی باشیم.