اخبار شرکتها-به گزارش روابط عمومی گروه مالی گردشگری، برای کمک به زلزله‌دیدگان شهر سی‌سخت در استان کهگیلویه و بویراحمد بسته های اقلام غذایی به ارزش 2 میلیارد ریال به این منطقه زلزله زده ارسال شد.

با وقوع زلزله ۵.۶ ریشتری در شهر سی‌سخت و خسارت‌های وارد شده به مردم آن منطقه و با توجه به شرایط سخت متاثر از زلزله در استان کهگیلویه و بویراحمد، اقلام غذایی تهیه شده از طریق بنیاد نیکوکاری یاس وابسته به گروه مالی گردشگری آماده و ارسال شد.

گروه مالی و گردشگری و بانک گردشگری همچنین در آستانه میلاد با سعادت امام علی علیه‌السلام صدها بسته کمک‌های مومنانه به مناطق محروم در نقاط مختلف کشور تهیه و ارسال کرد.

ارزش کمک‌ها در قالب بسته‌های معیشتی کمک های مومنانه و همچنین کمک به مردم زلزله زده شهر سی‌سخت، در مجموع 7 میلیارد  و 500 میلیون ریال است که از طریق گروه مالی گردشگری و بانک گردشگری تامین شده است.

این گزارش حاکیست: گروه مالی گردشگری و بانک گردشگری همچنین با شیوع ویروس کرونا در کشور، در اجرای فرامین مقام معظم رهبری مبنی بر کمک‌های مومنانه، از ابتدای سال جاری تاکنون هزاران بسته کمک معیشتی را در مناطق کمتر برخوردار کشور و آسیب دیدگان ناشی از کرونا از طریق بنیاد نیکوکاری یاس توزیع کرده است.