به گزارش «نود اقتصادی»، استانداری کهگیلویه و بویراحمد، از پرداخت بدهی معوق بیمه نامه آتش سوزی منازل مسکونی روستایی به یک شرکت بیمه ای، شانه خالی کرد.

این بدهی مربوط به قرارداد صدور بیمه نامه آتش سوزی 31381 منزل مسکونی روستایی استان  کهگیلویه و بویر احمد بوده که قرارداد آن شش  ماه قبل،  به امضا رسیده است.

گفته می شود که از زمان صدور این بیمه نامه ها، شرکت بیمه مذکور، بارها و بارها در نامه های مختلف عدم پرداخت حق بیمه و تبعات احتمالی آن را به استانداری گوشزد کرده بود.

برای نمونه، این شرکت بیمه ای در تاریخ 22 دیماه و در نامه ای به"حسین کلانتری" استاندار کهکیلویه و بویراحمد اعلام کرده که با گذشت 5 ماه از صدور بیمه نامه ها و پیگیری های متعدد، تاکنون اقدامی برای تسویه حق بیمه صورت نگرفته که به دلیل عدم پرداخت حق بیمه، این شرکت بیمه ای، هیچ تعهدی  در جبران خسارت احتمالی نخواهد داشت و بیمه گر می تواند بیمه نامه های صادره را فسخ کند.

آخرین نامه شرکت بیمه ای مورد اشاره خطاب به استانداری مذکور، مربوط به 19 بهمن ماه سالجاری بوده که در آن بدهی  معوق بیمه نامه های آتش سوزی منازل مسکونی روستایی یادآور و متذکر شده که چنانچه تا پایان وقت اداری روز جاری نسبت به تسویه حق بیمه اقدامی صورت نگیرد این شرکت به ناچار بیمه نامه های صادره را ابطال خواهد کرد.

زمین‌لرزه‌ای به بزرگی۵.۶ دهم ریشتر ، ساعت ۲۲ و ۵ دقیقه و ۳۴ ثانیه ؛چهارشنبه شب شهر سی‌سخت مرکز شهرستان دنا را در استان کهگیلویه و بویراحمد لرزاند.

حسین کلانتری، استاندار کهگیلویه و بویراحمد از تخریب صد درصدی ۱۲۰۰ واحد مسکونی در شهر سی سخت خبر داد و افزود: بیش از ۳ هزار واحد مسکونی نیازمند تعمیرات اساسی است.