به گزارش «نود اقتصادی»، علیرضا سلیمی، عضو هیات رئیسه مجلس اظهار داشت: متاسفانه دولتمردان اظهارات متناقضی دارند چرا که تاکنون می‌گفتند، تمامی نهاده‌های دامی را با ارز ۴۲۰۰ تومانی وارد کرده‌اند اما اکنون می‌گویند؛ طوری با هنرمندی عرضه ارز ۴۲۰۰ تومانی را کاهش داده‌اند که مردم اصلا متوجه گرانی‌ها نشدند.

وی بیان کرد: در حالی براساس برخی از اسناد، نزدیک به ۵ میلیارد دلار ارز ۴۲۰۰ تومانی در سال جاری عرضه شده است، که آقای رئیس جمهور از از کاهش عرضه  ارز ۴۲۰۰ تومانی سخن می‌گوید؛ همچنین در پی این عرضه قیمت نهاده‌های دامی، مرغ، تخم مرغ و دیگر کالاهای اساسی چند برابر شده و تعجب‌آور است که آقای رئیس‌جمهور نمی‌دانند قیمت هر یک دانه تخم مرغ به ۱۷۰۰ تومان رسیده است!

عضو هیات رئیسه مجلس افزود: آقای رئیس‌جمهور باید بداند؛ ایشان رکورددار افزایش قیمت ارز در تاریخ ایران است البته آقای روحانی نزدیک به یک سال است که در قرنطینه به سر می‌برد به همین دلیل از فشار اقتصادی وارد شده به خانواده‌ها بی‌اطلاع است. بهتر است آقای رئیس جمهور سکوت کند و با این اظهارات نمک به زخم مردم نپاشد چراکه این اظهارات درد مردم را بیشتر می‌کند.