به گزارش «نود اقتصادی»، محمدجواد کرمی، رییس اتحادیه نان‌های حجیم و نیمه حجیم صنعتی اظهار داشت: تعیین قیمت نان به استانداری‌ها واگذار شده‌اند و به درخواست اتحادیه ما نیز برای افزایش نان فعلا پاسخی داده نشده و به نظر می‌رسد اگر تغییری هم باشد برای سال ۱۴۰۰ اعمال شود. 

وی بیان کرد: افزایش قیمت نان سنتی همچنان مسکوت مانده و افزایش قیمت نان‌های حجیم نیز به همین علت هنوز مشخص نشده است. درخواست ما همچنان روی میز مسئولان سازمان حمایت معطل مانده است و پاسخی به ما نداده‌اند. 

رییس اتحادیه نان‌های حجیم و نیمه حجیم صنعتی گفت: البته برای بخش نان‌های حجیم و نیمه حجیم در اردیبهشت ۱۳۹۹ افزایش ۲۵ درصدی در نظر گرفته شد و پس از اینکه قیمت سایر کالاها رشد پیدا کرد مجددا در خرداد ماه ۳۵ درصد و در تیر ماه ۴۰ درصد قیمت‌ها افزایش پیدا کرد که این موضوع به دلیل تغییرات قیمتی در نرخ‌های مواد اولیه تولید نان بود

محمدجواد کرمی بیان کرد: به عنوان مثال بهبوددهنده‌ها از ۱۸۰ هزار تومان به یک میلیون تومان، روغن مایع از ۸۰ هزار تومان به ۳۰۰ هزار تومان رسید و کمیاب هم شد و نرخ نایلکس هم از ۳۰ هزار تومان در هر کیلو  به ۷۰ هزار تومان افزایش  یافت.