به گزارش «نود اقتصادی»، ناصر موسوی لارگانی، عضو هیات رئیسه مجلس اظهار داشت: متاسفانه یک تولیدکننده در سال ۹۲ از بانک پاسارگاد تسهیلات ارزی گرفته و باوجود آنکه تمام تعهدات و بدهی‌های خود را با بانک تسویه کرده است، اما در سال ۹۸ بانک پاسارگاد از آن خواسته مابه‌التفاوت ارز را به قیمت روز پرداخت کند در حالی که کالای این تولیدکننده تعزیراتی است و ستاد تنظیم بازار برای آن قیمت می‌گذارد. تولیدکننده مواد اولیه را وارد و با تولید کالای خود، آن را با قیمت مصوب فروخته است اما اکنون باید مابه‌التفاوت ارز را هم به قیمت روز پرداخت کند.

عضو هیات رئیسه مجلس گفت: کدام کشور در دنیا با تولیدکننده خود اینگونه رفتار می‌کند؟ این تولیدکنندگان کشور را از وابستگی به بیگانه نجات داده‌اند به همین دلیل سوءمدیریت و مدیریت‌های جزیره‌ای بانک‌ها و مشخصا بانک پاسارگاد به هیچ عنوان قابل پذیریش نیست چرا که مشکلات و نوسانات بسیاری برای تولیدکننده ایجاد کرده‌اند.

موسوی لارگانی افزود: تولیدکنندگان باید کارگاه و کارخانه تولیدی خود را بفروشند تا زیاده‌خواهی بانکی همچون پاسارگاد را پاسخ دهند، بنابراین تولیدکنندگان متضرر شده دیگر به مقوله‌ای به اسم تولید و ایجاد اشتغال فکر نخواهند کرد.