به گزارش «نود اقتصادی»، احسان ارکانی، نماینده نیشابور در مجلس اظهار داشت: می‌گویند آقای رزم‌حسینی دوتابعیتی است، اگر سند دارید منتشر کنید. از آقای ذوالنور رییس کمیسیون امنیت ملی در این باره سوال کردم که پاسخ داد این موضوع در هیات تحقیق و تفحص از مدیران دوتابیعتی احراز نشد.

وی بیان کرد: آقای کریمی قدوسی عضو دیگر کمیسیون امنیت ملی هم این موضوع را تایید کرد؛ پس اگر ادعای انقلابی‌گری دارید بدانید فرد انقلابی از دروغ و تهمت و زیرسوال بردن آبرو و حیثیت افراد بیزار است چه برسد به این‌که تهمت‌هایی علیه جانباز خیبر و جانشین حاج قاسم سلیمانی زده شود.

نماینده نیشابور در مجلس افزود: برخی می‌گویند چون رییس جمهور به جلسه رای اعتماد نیامده و به مجلس توهین شده به رزم‌حسینی رای ندهید؛ اول این‌که شأن و حیثیت مجلس را خود ما حفظ می‌کنیم. تا وقتی از ابزار نظارتی استفاده نشود همین وضعیت ادامه پیدا می‌کند.

احسان ارکانی گفت: همچنین رای ندادن به رزم‌حسینی به معنای تنبیه رییس جمهور نیست بلکه تنبیه مردم است و بازار بیشتر از قبل رها می‌شود. حداقل در این ماه‌های باقی‌مانده تکلیف وزارت صنعت، معدن و تجارت را مشخص کنیم.