به گزارش «نود اقتصادی»، داود موسوی معاون نظارت بر کالا‌های مصرفی سازمان حمایت از مصرف‌کنندگان و تولیدکنندگان با حضور در شبکه خبر اظهار کرد: قیمت مصوب هر شانه تخم مرغ طبق اعلام ستاد تنظیم بازار حدود ۲۰ هزار تومان در فروشگاه‌های سطح شهر و ۹ هزار و ۵۰۰ تومان درب مرغداری‌هاست که اخیرا این نرخ درب مرغداری‌ها به بیش از ۱۳ هزار تومان رسیده است.

وی افزود: نظارت‌های حاکم بر بازار شدید‌تر خواهد شد تا هرچه سریع‌تر به مشکلات حاکم بر بازار تخم مرغ رسیدگی و با گران‌فروشان برخورد شود

معاون نظارت بر کالا‌های مصرفی سازمان حمایت از مصرف‌کنندگان و تولیدکنندگان بیان کرد: تولیدکنندگان نیز با مشکلات و چالش‌هایی در بخش تامین نهاده‌های دامی مواجه اند که روز چهارشنبه با وزارت جهاد کشاورزی جلسه‌ای در این خصوص خواهیم داشت تا مشکلات را بررسی و نسبت به حل آن‌ها چاره‌ای اندیشیده شود.

موسوی ادامه داد: پس از بررسی و حل تمام این مشکلات، قیمت‌های مصوب به میادین میوه و تره‌بار ارجاع می‌گردد تا هیچ تخم مرغی خارج از نرخ مصوب به مصرف کنندگان عرضه نشود.

وی تصریح کرد: روز آینده جلسه ستاد تنظیم بازار با هدف رسیدگی به مشکلات حاکم در تولید و بازار تخم مرغ برگزار خواهد شد که در این جلسه نمایندگانی از وزارت جهاد نیز حضور خواهند داشت.

معاون نظارت بر کالا‌های مصرفی سازمان حمایت از مصرف‌کنندگان و تولیدکنندگان در پایان ابراز کرد: امیدواریم با انجام این جلسات و نتیجه‌گیری‌های مثبت، عرضه تخم مرغ به صورت گسترده در بازار‌های کشور انجام بگیرد و این محصول با نرخ مصوب به دست مصرف کننده برسد.

منبع: باشگاه خبرنگاران